زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

آشنایی با میزان حقوق و دستمزدها در سوئد

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 14 + ارسال نظر
Amir Bayat دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:18

سلام
أیا واسه دانشجو دکتری کار هست ؟

درود دوست من
بله.چرا که نباشد! :)

Amir Bayat سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:00

أیا در دوران تحصیل میشود کار کرد ؟ نه کار سیاه ، کار استخدامی '

درود دوست من
بله.پس از یک ترم قانونا مجاز هستید و می توانید هر کاری اعم از پاره وقت یا تمام وقت را انجام دهید.محدودیت ساعت وجود ندارد

محسن دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:19

علی جان سلام
من خیاط هستم،قصد دارم به یکی از کشورای اروپایی واسه تحصیل مربوط به شغلم سفر کنم،این کشوری که شما توش مقیم هستی از جهت کارو تحصیل خوب هست؟بهترین برند معروف پوشاکش چی هست؟

درود محسن جان
لطفا مطالب بخش تحصیل و کار در سوئد در داخل وبلاگ مراجعه کنید

محسن جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:05

بازم سلا علی جان
چنتا سوال:
1:به عنوان پناهنده اونجایی یا به عنوان دانشجو؟
2:اگر به عنوان پناهنده رفتی چقدر طول کشید پروندت به نتیجه برسه؟
3:تو کمپ خیلی سخت میگذره؟
اگه خودت این جوابارو بدی ممنونت میشم
خیلی گلی

درود دوست عزیز
لطفا کمی وقت بگذارید و مطالب وبلاگ را به دقت بخوانید

ادان پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:57

سلان
جالب بود

عباس پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:26

سلام عزیز
علی جان میزان درآمد و هزینه یک خانواده 3نفره (بچه یکساله) در سوئدچقدره؟
من مهندسی عمران دارم و میخوام بفهمم خرجم با درآمدم تو سوئد میخونه یی نه؟
درسته کسی که کلاس زبان میره اونجا بهش حقوق و خونه تعلق میگیره؟
ممنون از وب خیلی خیلی خوبت.

درود عباس جان
هزینه ها بسیار متغیر می تواند باشد اما بطور متوسط برای زندگی ماهیانه یک خانواده سه نفره،12000 تا 15000 کرون را در نظر بگیرید.کلاس زبان برای پناهندگان رایگان است.حقوق سوسیال برای پناهندگی و زندگی در کمپ های پناهندگی صحت دارد.البته مقدار حقوق سوسیال برای یک زندگی بخور و نمیر است نه بیشتر.

عباس جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:32

سلام عزیز
ممنون از پاسخ وتوجهت.وبت خیلی خیلی برام سودمند بود و بابت زحمتی که برای همنوعات برایگان کشیدی قدردانم و دعای خیر من و همسرمو پذیرا باش.
امیدوارم خداوند همه جوره ساپورتت کنه.
فقط اجازه بده به این داداشت که گاه و بیگاه با سوالای شاید تکراری! مزاحمت بشم.مرسی.
حق یارت

درود عباس جان از مهرت.پیروز باشی

سجاد پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:59

سلام علی آقا.چندتا سوال درباره سوئد داشتم.ممنون میشم جواب بدی.من34سالمه و خانومم31.من مهندس کامپیوترم و خانومم مهندس عمرانه.البته من تخصص های دیگه مثل برنامه نویسی و طراحی وب و اینارم دارم.میخواستم بدونم اونجا برای کار محدودیت سنی وجود نداره؟برای تخصص های ما کار هست؟میگن اونجا کار نیست و خیلی خیلی سخت پیدا میشه و فقط به سوئدیها کار میدن.برای شروع زندگی چقدر پول باید داشته باشیم؟میشه سریع پیشرفت کرد و به همه چیز رسید؟وضعیت بیمه و تحصیل اونجا چه جوریه؟مثلا تو کانادا میگن تا دانشگاه رایگانه.یا هزینه دکتر و غیره با بیمه رایگانه.گرفتن اقامت دائم سخته؟خیلی ممنون میشم تو همین پست بهم جواب بدی.ممنون از لطفت.موفق باشی.

درود سجاد جان
محدودیت سنی وجود ندارد.دانستن زبان سوئدی خیلی مهم است.هزینه زندگی در مطلبی به همین عنوان در داخل وبلاگ درج شده است.دانشگاه برای دانشجویان غیراروپایی در سوئد شهریه دارد اما در نروژ رایگان است.گرفتن اقامت دائم در سوئد پس از 4 سال کار و زندگی میسر است.لطفا مطالب وبلاگ در بخش مهاجرت به سوئد و تحصیل در سوئد یا نروژ را خوب بخوانید.پیروز باشید

منتی دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:12

سلام . درامد یک دندانپزشک چقدره ؟

درود
بستگی دارد اما بطور متوسط بالای 50 هزارکرون در ماه

حسن شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 21:56

سلام به همه من dj سعید هستم ، اگه کسی امار حقوق dj در سوعد داره به این شماره بزنگه یا س بده پیشاپیش مرسی 09359349155

mehrdad پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:27

salam,daramad ye pezeshke omomi dar mah che mizan ast?

درود
http://www.lonestatistik.se/loner.asp/yrke/Lakare-1234

حسن سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:13

سلام علی جان دیدم جواب همرو دادی خشهال شدم گفتم منم ازت بپرسم دستمزد دیجی در کلاپ های استکهولم شبی چقدر هست ، اگر با توزیهات بیشتر بگی ممنون میشم،

درود حسن جان
اطلاع دقیقی ندارم

donya شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:14

سلام با مدرک مربی گری پیلاتس که بعنوان دانشجو بخوام کار هم کنم چقدر در ماه میتونم درآمد داشته باشم؟
میتونم همه هزینه زندگیمو خودم در بیارم؟

درود
اطلاعی ندارم

امیر جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 18:41

سلام من مدتها سوئد زندگی کردم و الان برگشتم به ایران.باید بگم که اونجا واقعا یه سرابی بیشتر نبود برای من.اولا زبانش که خیلی سخت بود و جای فاعل و فعلاش با زبان انگلیسی و فارسی فرق میکرد و باعث میشد که آدم قاطی کنه.بعضی از کلماتش هم ممکنه تا بیست حرف کنار هم باشه که بخاطر سپردنش خیلی سخته.از اون طرف هم تلفظ از بخاطر سپردن کلماتش سخت تره.
از اینا که بگذریم واقعا کشور سوئد پر شده از متقاضیان کار از کشورهای اروپایی و اسکاندیناوی که خیلی راحت تر از ما شرقی ها کار پیدا میکنن اونجا و خیلی سریع هم خودشونو با شرایط اونجا وفق میدن.ولی برای ما ایرانیا خیلی سخته اونجا زندگی کردن.هم آب و هوای خیلی بدی داره و هم برخورد مردمش زیاد جالب نیست و کلا از مردم خاورمیانه هم که متنفرن.(البته حق هم دارن).

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد