زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

فرصت تحصیل رایگان در دانشگاههای نروژ-ترم پائیز 2013 میلادی

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:52

بسیار کامل بود

پونه دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:34

سلام و ممنون از اطلاعاتتون. آیا من میتونم دوره IELTS رو در یکی از کشور های سوئد فنلاند یا نروز بگذرونم حتی اگر باید شهریه پرداخت کنم و بعد برای دانشگاه درخواست بدم؟

درود پونه جان
چنین امکانی وجود دارد اما بسیار هزینه بر است.هزینه های زندگی هم هست.شما در ایران براحتی و با هزینه بسیار اندک می توانید مدرک زبانتان را بگیرید و سپس برای هر دانشگاه اقدام کنید.پیروز باشید

دیبا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:20

سلام. میشه لطفا شرایط مقطع کارشناسی رو هم به همین کاملی به ما بگید؟

درود دوست من
برای مقطع کارشناسی مدرک زبان سوئدی باید داشته باشید جون بیشتر دوره ها به زبان سوئدی تدریس می شوند

مانا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:14

سلام. برای مقطع کارشناسی هم شرایط همیطور است + زبان سوئدی؟

درود
برای مقطع کارشناسی مدرک زبان نروژی باید داشته باشید.تعداد اندکی از رشته ها در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی ارائه می شوند که فهرست آنها در سایت www.studyinnorway.no موجود است.پیروز باشید

ناهید شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:47

سلام و عرض ادب
از اینکه با حوصله و دقت مطالب سایت را گردآموری کردید و به صورت رایگان اطلاعات با ارزشی را در اختیار علاقمندان قرار میدهید ، از شما قدردانی میکنم.لطفا در مورد رشته کامپیوتر گرایش شبکه یا امنیت و امکان تحصیل در مقطع ارشد این رشته ها و یا بازاز کار و جذب در این رشته هارا هم بفرمایید.ممنون

درود ناهید جان و سپاس از مهرت
امکان ادامه تحصیل و کار پس از پایان درس در این رشته وجود دارد.برای اقدام جهت دریافت پذیرش به سایت زیر مراجعه کنید
www.studyinnorway.no

مهرانا شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:15

قدم اول چه می باشد. دفتری در ایران دارید

درود مهرانا جان
این مطلب برای اطلاع رسانی آزاد درج شده و این وبلاگ هم هیچگونه فعالیت تجاری ندارد.شما با این مطلب راهنما فکر نمی کنم نیازی به فردی یا شرکتی داشته باشید.پیروز باشید

پویان چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:57

سلام.من در رشته مهندسی عمران در دانشگاه آزاد فارغالتحصیل شدم. و امسال در مقطع ارشد در رشته هنر رشتع عکاسی موفق به قبولی شدم و رزومه کاریم دارم و مدرک فنی حرفه ای عکاسی و تجربه زیاد در زمینه عکاسی دارم و حال میخوام در رشته عکاسی در خارج از ایران ادامه تحصیل بدهم لطفا اگر ممکنه راهنمایی کنید.
با تشکر و عرض خسته نباشید

درود
همین مطلب را بخوانید.همه چیز توضیح داده شده است.البته برای رشته عکاسی شاید شانس زیادی برای گرفتن پذیرش نباشد اما در رشته عمران شاید بتوانید در سایت زیر دانشگاهتان را پیدا کنید
www.studyinnorway.no

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد