زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

آمار مهاجرت به سوئد در سال ۲۰۱۲ میلادی

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 3 + ارسال نظر
.. شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:30

خدا به داد همه مهاجر ها در سال 2014برسد با این آشی که راینفد و همدستاش برای مهاجرها پختند.

شایان دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:46

با سلام....
من و چند تن از دوستام برای پناهندگی میخوایم اسکاندیناوی و یا انگلستان بریم....
ولی از نروژ خیلی خوب تعریف میکنن...
به نظر شما کدوم کشور از نظر امکانات برای پناهنده ها بهتره؟
کیس خوب و قوی هم داریم.

درود دوست من
نروژ و سوئد و آلمان مهمترین کشورهای پناهنده پذیر اروپا هستند

Behzad دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:51

سلام
من بهزاد هستم از ایران. مدت 2 ماه هست که برای اقامت کار مدارکم رو به اداره مهاجرت ارسال کردم. کارفرمای من شوهر خواهرم هست و می خوام بعنوان آرایشگر استخدام بشم. اینکه اینجا شما نوشتید معنیش این میشه که اداره مهاجرت به اقوام کارفرماها اجازه اقامت نمیده؟ کارفرمای من همه ی مدارک رو بطور کامل به اداره مهاجرت فرستاده. می خوام بدونم چه دلیلی ممکنه وجود داشته باشه که احتمالا من جواب منفی بگیرم. ممنون میشم اگر جوابمو بدید خیلی نگرانم

درود بهزاد جان
تفاوتی نمی کند که کارفرمای شما آشنای شما باشند یا نباشند.مهم این است که کارفرمای شما در سوئد مقیم باشد و دارای کسب و کار مناسبی باشد.امیدوارم ویزایتان را بزودی دریافت کنید.پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد