زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

سوئد در صدر کشورهای بهره مند از اینترنت آزاد و بدون سانسور

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:06

تعجب میکنم چطوری اسم ایران رو نگفتن؟ حتما تحریمها نزاشته وگرنه ماکه اصلا فیلتر نداریم.ار همه این کشورها هم ازادتریم

معصومه چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:30 http://پسرم اردوان

سلام
اولین باره مطالب وبلاگتون رو میخونم، در واقع دنبال راههای پناهندگی به سوئد میگشتم که وبلاگتون رو دیدم
ممنون که به یاری هموطناتون اومدین
من یه سوال دارم اگه اطلاعاتی دارید لطفا راهنمائیم کنید
من یه پسر 4 ماهه دارم و میخوام که برای پناهندگی اقدام کنم
کیس خاصی ندارم ، همسرم سربازی نرفته و مشمول غیبته ، به نظرتون من با دلیل اینکه دنبال آینده بهتری برای بچه ام هستم یا اینکه شوهرم سربازه فراریه میشه اقدام کنم ، یا اگه پیشنهادی دارید میشه بگید؟
اصلاً ارزش داره با بچه کوچیک این کار رو بکنم؟

درود معصومه جان و سپاس از مهرت
پناهندگی شرایط خاص خودش را می طلبد.بهترین راه یافتن کار و دریافت ویزای کاری ست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد