زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

سودآوری اقتصادی جمعیت مهاجر سوئد به نسبت هزینه ی آنها

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 3 + ارسال نظر
yalda جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:40

slm ali aqa. ye modat inja masdud shode boud,bi hava emrouz baz kardam va kheyli khoshhal shodam ke hamchenan cheraqesh roshane va up mikonid. man baraye daneshgahe stockholm baraye phd apply kardam. reshteye man managment hast.mishe lotf konid daneshgah hayee ke baraye phd managment vacancy darand ro be man moarefi konid, tarjihan tuye stockholm bashan chon man har chi search mikonam be natijeyee nemiresam. bazam mamnunam

درود بر شما
http://www.kth.se/en/aktuellt/vacancies
http://www.hhs.se/Education/PhD/Pages/default.aspx
پیروز باشید

yalda شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:22

mamnunam.

محمد یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:43

علی آقا من برای مستر پذیرش گرفتم که بیام سوئد. من شنیدم میشه در حین تحصیل تو سوئد اپلای کرد برای کار تو نروژ و اگر به فرض کار گیر بیاد کلا رفت نروژ. این درسته؟
من الان تردید دارم که کدوم راه رو میشه انتخاب کرد؟ چون من از ایتالیا هم پذیرش دارم.
هدف من پیدا کردن کار تو نروژ هست.اگر فرض کنیم که شرایط مالی این دو جا (ایتالیا و سوئد) برای من یکسان باشه، آیا این امکان از ایتالیا هم هست که وقتی دانشجو هستم اقدام کنم برای کار تو نروژ و بعد برم اونجا؟ در این رابطه فرقی بین ایتالیا و سوئد هست؟
ممنون میشم اگر سرعتر جواب من رو بدین یا بهم ایمیل بزنین.

خیلی خیلی ممنون از زحمتی که میکشید.

درود دوست من
فرقی ندارد شما در ایران باشید یا در اروپا یا در هر جای دیگر.هر زمان که بتوانید از سوی یک کارفرما در نروژ پیشنهاد رسمی کار بگیرید می توانید برای دریافت ویزای کار اقدام کنید.البته در صورتی که در سوئد دانشجو شوید،بایستی حتما یک ترم درس بخوانید تا بتوانید پس از آن در صورت دریافت پیشنهاد کاری ویزای دانشجویی تان را به ویزای کار تبدیل نمایید.پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد